ΑΠΟΣΤΟΛΕΣ
Η ελάχιστη αξία παραγγελίας είναι 15€ για αποστολές με εταιρία ταχυμεταφοράς και 8€ για παραλαβή από την έδρα μας.
Εντός Ελλάδας τα μεταφορικά είναι δωρεάν για παραγγελίες άνω των 49€ (συμπεριλαμβανομένου του ΦΠΑ).
Για χώρες εντός Ευρωπαϊκής Ένωσης τα μεταφορικά είναι δωρεάν για παραγγελίες άνω των 99€ (συμπεριλαμβανομένου του ΦΠΑ).
Για την Αττική το κόστος των μεταφορικών ανέρχεται στα 2€ έως 4 κιλά. Για κάθε έξτρα κιλό η χρέωση ανέρχεται στα 1.30€.
Για τις λοιπές περιοχές το κόστος των μεταφορικών είναι 3€ έως 4 κιλά. Για κάθε έξτρα κιλό η χρέωση ανέρχεται στα 1.30€
Μπορούμε να στείλουμε την παραγγελία σας στο χώρο εργασίας σας. Σε περίπτωση αποστολής σε χώρο εργασίας παρακαλούμε να βεβαιωθείτε ότι θα υπάρχει άτομο που θα μπορεί να παραλάβει την παραγγελία σας.
Για παραγγελίες εντός Ελλάδας και εντός Ευρωπαϊκής Ένωσης δεν υπάρχουν επιπλέον χρεώσεις από δασμούς, τέλη ή φόρους.
Για τις παραγγελίες εκτός Ευρωπαϊκής Ένωσης τυχόν εκτελωνιστικά έξοδα, φόροι ή εισαγωγικοί δασμοί προκύψουν θα επιβαρύνουν εσάς καθώς δεν μπορούμε να ελέγξουμε ούτε να γνωρίζουμε τα κόστη που ισχύουν σε κάθε χώρα.
Για λόγους ασφαλείας μετά την καταχώρηση της παραγγελίας δεν μπορείτε να πραγματοποιήσετε αλλαγή στη διεύθυνση παράδοσης. Σε περίπτωση που δεν είστε παρόν εκείνη τη χρονική στιγμή, ο διανομέας θα προσπαθήσει να παραδώσει την παραγγελία παραπάνω από μία φορές. Εάν και πάλι δεν καταστεί δυνατόν να σας παραδώσει την παραγγελία, θα σας αφήσει ειδοποίηση προκειμένου να επικοινωνήσετε μαζί του για να παραλάβετε το δέμα σας.
Τροποποίηση της παραγγελίας σας μπορείτε να κάνετε μόνο έως ότου λάβετε την Επιβεβαίωση παράδοσης. Από τη στιγμή που λαμβάνετε την Επιβεβαίωση παράδοσης, δεν μπορείτε να κάνετε καμία αλλαγή.
Σε περίπτωση που απουσιάζετε κατά τη χρονική στιγμή παράδοσης της παραγγελίας, ο διανομέας θα προσπαθήσει να παραδώσει το δέμα σας παραπάνω από μία φορές. Εάν και πάλι δεν καταστεί δυνατόν να σας παραδώσει την παραγγελία, θα σας αφήσει ειδοποίηση προκειμένου να επικοινωνήσετε μαζί του για να παραλάβετε το δέμα σας.
Εάν η παραγγελία σας δεν έχει φτάσει σύμφωνα με την ημερομηνία παράδοσης, παρακαλούμε προχωρήστε στις ακόλουθες ενέργειες:
1)Ελέγξτε τα e-mail σας, συμπεριλαμβανομένου και των ανεπιθύμητων mail (junk) για κάποιο μήνυμα που σας ενημερώνει για τους λόγους καθυστέρησης της παράδοσης.
2)Ελέγξτε εάν υπάρχει ειδοποίηση από την εταιρία ταχυμεταφορών καθώς υπάρχει περίπτωση να μην σας βρήκαν όταν ήρθαν να παραδώσουν την παραγγελία σας.
3)Ελέγξτε τα στοιχεία του λογαριασμού σας «My Account» προκειμένου να δείτε εάν τα στοιχεία αποστολής που έχετε δηλώσει είναι σωστά
4)Επικοινωνήστε μαζί μας στα τηλέφωνα επικοινωνίας προκειμένου να ελέγξουμε την κατάσταση της παραγγελίας σας. Προκειμένου να γίνει ο έλεγχος θα πρέπει να έχετε διαθέσιμα: τον αριθμό της παραγγελίας σας, τα στοιχεία του λογαριασμού σας, τα στοιχεία πληρωμής της παραγγελίας σας.
ΑΓΟΡΕΣ
Προκειμένου να δείτε τα διαθέσιμα προϊόντα μπορείτε να μπείτε από την κεντρική σελίδα στο μενού με τις κατηγορίες προϊόντων και κάβας. Τοποθετώντας το ποντίκι σας πάνω στις κατηγορίες προϊόντων, εμφανίζονται οι υποκατηγορίες όπου μπορείτε να δείτε τα διαθέσιμα προϊόντα.
«Πατώντας» με το ποντίκι σας πάνω στο προϊόν μπορείτε να το αγοράσετε, τοποθετώντας το ποντίκι σας πάνω στο εικονίδιο του καλαθιού.
Δεν απαιτείται η εγγραφή σας ως χρήστης για να πραγματοποιήσετε αγορά. Μετά την επιλογή των προϊόντων μπορείτε να επιλέξετε να συνεχίσετε ως επισκέπτης.
Η εγγραφή σας στο e-shop σας διευκολύνει καθώς δεν θα χρειαστεί να συμπληρώσετε τα στοιχεία σας ξανά σε επόμενη αγορά σας.
Η αναζήτηση προϊόντων μπορεί να γίνει με διάφορους τρόπους:
1)Με περιήγηση στις κατηγορίες που παρουσιάζονται στο μενού της αρχικής σελίδας
2)Μέσω των φίλτρων που υπάρχουν στην αρχική σελίδα: Vegan, χωρίς γλουτένη, παιδικά, βραβευμένα, δημοφιλή.
3)Μέσω της μηχανής αναζήτησης όπου μπορείτε να αναζητήσετε εύκολα κατηγορίες, υπο-κατηγορίες προϊόντων ή συγκεκριμένα προϊόντα.
Οι διαθέσιμοι τρόποι πληρωμής είναι οι ακόλουθοι:
1)Με πιστωτική κάρτα (Mastercard, Visa, Debit card)
2)Μέσω PayPal
3)Με αντικαταβολή
Σημείωση: τα στοιχεία που αφορούν την πληρωμή σας δεν αποθηκεύονται στην ιστοσελίδα μας αλλά συνδέονται απευθείας με τον τραπεζικό οργανισμό. Όλες οι συναλλαγές μέσω πιστωτικών και χρεωστικών καρτών υπόκεινται σε επαλήθευση από τον τραπεζικό οργανισμό ή την υπηρεσία PayPal για λόγους ασφάλειας των συναλλαγών.
Κατόπιν της έγκρισης της πληρωμής σας από τον τραπεζικό οργανισμό, η κάρτα σας θα χρεωθεί άμεσα. Θα λάβετε ένα μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που θα επιβεβαιώνει την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας.
Σε περίπτωση μη έγκρισης της συναλλαγής σας, η κάρτα σας δεν θα χρεωθεί και θα ενημερωθείτε για την μη ολοκλήρωση της πληρωμής.
Ακόμα και αν η πληρωμή δεν εγκριθεί ορισμένες τράπεζες διατηρούν το ποσό ως δεσμευμένο για σύντομο χρονικό διάστημα.
Ελέγξτε τα στοιχεία της κάρτας σας για να βεβαιωθείτε ότι όλες οι πληροφορίες που έχετε συμπληρώσει είναι σωστές.
Απευθυνθείτε στον εκδότη της κάρτας σας ή στην υπηρεσία PayPal προκειμένου να διερευνήσουν τυχόν ύπαρξη προβλήματος
Δοκιμάστε να χρησιμοποιήσετε άλλη κάρτα πληρωμής
Εάν έχετε δοκιμάσει όλα τα παραπάνω και εξακολουθείτε να αντιμετωπίζετε προβλήματα με την έγκριση της πληρωμής και ολοκλήρωση της παραγγελίας σας, επικοινωνήστε μαζί μας στα τηλέφωνα επικοινωνίας ή mail που εμφανίζονται στην ιστοσελίδα.
Σε περίπτωση που διαπιστώσετε ότι ένα από τα προϊόντα που παραλάβατε είναι ελαττωματικό, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας. Πληροφορίες που θα θέλαμε να μας επικοινωνήσετε είναι το όνομα σας, ο αριθμός παραγγελίας σας, ο κωδικός του ελαττωματικού προϊόντος καθώς και το πρόβλημα που διαπιστώσατε στο προϊόν. Θα επικοινωνήσουμε μαζί σας άμεσα προκειμένου να σας στείλουμε αντικατάσταση του προϊόντος. Για περισσότερες λεπτομέρειες αναφορικά με την πολιτική επιστροφών λόγω ελαττωματικού προϊόντος παρακαλούμε ανατρέξτε στους Όρους και Προϋποθέσεις, παράγραφος 14.
Εάν δεν έχετε λάβει κάποιο προϊόν που παραγγείλατε παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας. Στοιχεία που θα χρειαστούμε κατά την επικοινωνία μας είναι ο αριθμός παραγγελίας, το όνομα σας καθώς και τα στοιχεία πληρωμής της παραγγελίας σας.
Εάν έχετε λάβει κάποιο προϊόν διαφορετικό από αυτό που παραγγείλατε παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας, αναφέροντας τον αριθμό παραγγελίας σας, το όνομα σας καθώς και τον όνομα και κωδικό προϊόντος που παραλάβατε λανθασμένα.
ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥ
Πηγαίνετε στην επιλογή «Σύνδεση» στο πάνω μέρος της σελίδας και έπειτα επιλέγοντας «Ξεχάσατε τον κωδικό σας» ενεργοποιείτε τη λειτουργία ανάκτησης κωδικού. Εκεί θα πρέπει να εισάγετε τον αριθμό ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που δηλώσατε κατά την εγγραφή σας και ένας νέος κωδικός θα σας αποσταλεί στη διεύθυνση του ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σας.
Κατά την εγγραφή σας μπορείτε να επιλέξετε να λαμβάνετε το Newsletter μας. Εναλλακτικά μπορείτε να πάτε στο κάτω μέρος της αρχικής σελίδας όπου υπάρχει η επιλογή «Εγγραφή στο Newsletter μας».
Μέσω του Newsletter μας μπορείτε να ενημερωθείτε για τις προσφορές μας, για νέα προϊόντα, για νέα των προμηθευτών μας, για συνταγές και άλλα.
Σε περίπτωση που επιθυμείτε να διαγραφείτε από το Newsletter μας θα πρέπει να επιλέξετε το unsubscribe από ένα Newsletter που θα λάβετε ή να κάνετε την αλλαγή απευθείας από τον προσωπικό σας λογαριασμό.